Ranakpur en Udaipur - Reisverslag uit Pushkar, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu Ranakpur en Udaipur - Reisverslag uit Pushkar, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Ranakpur en Udaipur

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 September 2016 | India, Pushkar

Om 09.45 vertrokken we richting Udaipur, dit was later dan gepland maar aangezien onze buschauffeur moslim is en moest bidden tot 09.30 uur, vertrokken we later. We hebben een stop gemaakt op een bijzondere plek waar ooit een aanrijding geweest is tussen een bestudeer van een motor en een fietser, dit eindigde in een drama want er vielen doden bij dit ongeluk. Nu is er een waar monument opgericht en er komen dagelijks vele miljoenen mensen om de overledenen te offeren. De mensen geloven dat er daardoor minder verkeersongelukken gebeuren. Tja, India is echt een heel bijgelovig en spiritueel land.. Veel mensen wilden daar een foto van ons en met ons, en ik
kreeg zelfs een baby in mijn handen om mee op de foto te gaan! Daarna hebben we een Chaumukh tempel bezocht, prachtig mooi. We kwamen tegen het einde van de middag aan in Udaipur. We hebben gegeten en zijn daarna lekker gaan slapen.

Verslag uit: India, Pushkar

Bye Nepal and Hello Thailand

30 Oktober 2016

Narangkot, Chitwan en Pokhara
Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016