Mijn tweede grote reis:) - Reisverslagen van Laura Smid - WaarBenJij.nu Mijn tweede grote reis:) - Reisverslagen van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Mijn tweede grote reis:)

Lieve mensen,

10 februari is het zover; reis nummer 2!

Het aftellen is begonnen!
Ik zal 10 februari naar Nieuw Zeeland vliegen om daar te starten met een mooie rondreis op zowel het Noordereiland als het Zuidereiland.

Vanuit Christchurch zal ik naar Australië vliegen, waar ik eerst 2 weken een tour door de Outback zal maken en daarna de Oostkust zal verkennen.

Van Australië vlieg ik naar Indonesië, om vervolgens via Singapore weer terug te keren naar Amsterdam!

Ik kijk er naar uit!:)
Liefs, Laura

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2019

Jakarta, Singapore en Nederland

18 Mei 2019

Java

10 Mei 2019

Bali; het paradijs

02 Mei 2019

Aussie

13 April 2019

Goodday Mate
Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15089

Voorgaande reizen:

10 Februari 2019 - 22 Mei 2019

Mijn tweede grote reis:)

26 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: