Jaipur - Reisverslag uit Bani Park, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu Jaipur - Reisverslag uit Bani Park, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Jaipur

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 September 2016 | India, Bani Park

Vanuit Pushkar vertrokken we naar onze volgende bestemming: Jaipur. Hier kwamen we rond 12.00 uur aan. We hebben een lunch gehad in ons hotel en daarna hebben we een bezoek gebracht aan een Bollywood film! De bioscoop zag er echt werkelijk prachtig uit van binnen. We hebben een horror film gezien maar deze was eigenlijk eerder grappig dan eng. Een bezoek aan de bioscoop is een hele happening voor de Indiërs. Het was opvallend dat ook veel kinderen een bezoek brachten aan deze "horror" movie. De film was gesproken in zowel Hindi als in het Engels en was goed te volgen voor ons. Na afloop van deze film hebben we gegeten en zijn we terug gekeerd naar ons hotel waar ik vervolgens nog op het dakterras van ons hotel bier heb gedronken met Frank en onze gids. Rond 23.00 uur gingen we op bed. De volgende ochtend zijn we per tuktuk de stad ingegaan en hebben we een bezoek gebracht aan het City Palace, het paleis der Winden, het waterpaleis en een fort. Na deze bezoeken hebben we gegeten in de stad en zijn we teruggekeerd naar het hotel. In de avond hebben we lekker gedineerd op het dakterras en zijn we gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bani Park

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2016

Eilanden en Back to Bangkok

27 November 2016

Eilanden

20 November 2016

Sukhothai, Khao Yai, Chiang Mai, Pai

05 November 2016

Bye Nepal and Hello Thailand

30 Oktober 2016

Narangkot, Chitwan en Pokhara
Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 14981

Voorgaande reizen:

10 Februari 2019 - 22 Mei 2019

Mijn tweede grote reis:)

26 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: