Nepal, Festival, stapavondje en Garden of Dreams - Reisverslag uit Tilangatar, Nepal van Laura Smid - WaarBenJij.nu Nepal, Festival, stapavondje en Garden of Dreams - Reisverslag uit Tilangatar, Nepal van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Nepal, Festival, stapavondje en Garden of Dreams

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Oktober 2016 | Nepal, Tilangatar

Op dinsdag 11 oktober was het festivaldag! We hebben onze tika gekregen, deze tika was gemaakt van rijst en we hebben gras gekregen om achter ons oor te doen, dit zag er uitermate charmant uit;-) Daarnaast hebben we fruit en geld gekregen. Na deze festivalactiviteiten ben ik met een groepje andere vrijwilligers naar Thamel geweest. Daar hebben we gezellig drankjes gedronken bij het New Orleans café. We hebben vervolgens gegeten bij het OR2K restaurant. Op woensdag en donderdag heb ik weer gewerkt in het tehuis voor de gehandicapte kindjes. Vrijdag ben ik na mijn werk naar Thamel geweest waar ik met Mina en David heb gegeten bij het road house. We hebben pizza gegeten en biertjes gedronken. Daarna zijn Mina en ik naar Purple Haze geweest waar we lange tijd zijn gebleven. Er was een erg goede band muziek aan het maken en de sfeer was er erg leuk! Al gauw hadden Mina en ik een groepje Nepali friends gemaakt en met dit groepje hebben we ook nog een bezoekje gebracht aan de Reggea bar en aan Victory. We hebben een erg leuke stapavond gehad en we kwamen om 04.00 uur aan in ons hostel. We hebben slechts 2 uur in ons hostel doorgebracht omdat het een errug erg smerig hostel was. Haha. We waren dus op zaterdagochtend om 08.00 uur alweer in ons huis. De rest van de zaterdag moest ik bijkomen van een erg leuke nacht! Zondag ben ik met twee anderen naar Thamel geweest waar we wat gewinkeld hebben en een lekkere bruine boterham hebben gegeten in the Garden of Dreams. Om 18.00 uur had ik afgesproken met een oud studiegenootje Myrthe. Met haar heb ik heerlijk gegeten, het was zo gezellig dat ik te laat thuis kwam en de deur van mijn vrijwilligerswerkhuis al op slot zat. Gelukkig hoefde ik niet op straat te slapen en werd mijn geroep gehoord!;-)