Varanasi vervolg - Reisverslag uit Karol Bāgh, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu Varanasi vervolg - Reisverslag uit Karol Bāgh, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Varanasi vervolg

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 September 2016 | India, Karol Bāgh

Rond 16.00 uur verlieten we weer ons hotel om naar de heilige rivier de Ganges te gaan, we gingen per Riksha naar de Ganges en dat was echt wel een belevenis! Het verkeer in Delhi is zo druk, iedereen toetert zo ontzettend luid! We hebben de heilige ceremonie gemaakt bij de Ganges. Deze ceremonie wordt dagelijks gehouden en er komen ontzettend veel mensen op af. Iedereen zit in de bootjes te luisteren en te zingen. Ik voelde me ontzettend vereerd dat ik bij deze ceremonie aanwezig mocht zijn. Rond 21.00 uur waren we weer in ons hotel en hebben we gegeten. Na afloop lekker bijgekletst met de groep en whiskey gedronken tot diep in de nacht.
De volgende ochtend voelde ik me ondanks vele glazen whiskey top fit en heb ik de middag doorgebracht bij het zwembad. We vertrokken om 17.00 uur vanuit Varanasi richting onze trein naar Delhi. De trein vertrok om 19.30 uur en om 08.30 kwamen we aan in Delhi waar ik op dit moment nu verblijf. We gaan zometeen nog samen dineren en drankjes drinken. Rond 02.00 uur worden we opgehaald en naar de luchthaven gereden. Ik vlieg om 06.30 uur naar Kathmandu! Ondanks dat ik ontzettend veel zin heb in mijn nieuwe avontuur voel ik me best een beetje emotioneel om het hoofdstuk India af te sluiten, ik heb een fantastische tijd gehad in dit unieke, bijzondere, spirituele, vieze, luidruchtige, bijgelovige land. Ik kijk met een ontzettend goed gevoel terug op een fantastische tijd in India!❤️ Namaste!

• 25 September 2016 - 22:01

Ria En Jelle:

Lieve Laura, bedankt voor je mooie verslagen. Wij wensen jou een fijne tijd in Nepal.