Fatehpur Sikri - Reisverslag uit Tājganj, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu Fatehpur Sikri - Reisverslag uit Tājganj, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Fatehpur Sikri

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 September 2016 | India, Tājganj

Om 07.45 vertrokken we met de bus vanuit Jaipur richting Agra, waar we rond 08.30 uur een stop maakte bij de monkytempel. Ik voelde me deze ochtend niet zo goed en mogelijk heeft dat te maken met de meer dan 35 muggenbeten die ik heb opgelopen ondanks het veelvuldig gebruik van DEET. Na wat Advil ging het gelukkig weer wat beter. Deze zogenaamde monkytempel is niet meer echt in gebruik en er zijn vandaag de dag vele apen te vinden. Er lopen mensen rond die er tegen betaling voor zorgen dat apen op je gaan zitten enz, dit was voor mij niet nodig want ik werd aangevallen door een aap die mijn haren wel interessant vond. Helaas is hiervan geen foto gemaakt maar ik had een redelijk grote aap op mijn rug, al trekkende aan mijn haar (au). Gelukkig liet de aap mij na enkele seconden gaan;-) Vervolgens gaan we naar Abhaneri, een monument. Daarna hebben we uitgebreid gelucht en hebben we nog een fort bezocht, eenmaal aangekomen in hotel hebben we ons even opgefrist en hebben we vlakbij ons hotel gegeten bij de pizzahut. Rond 21.15 uur ben ik gaan slapen want de wekker staat vroeg (04.15 uur)....

Verslag uit: India, Tājganj

30 Oktober 2016

Narangkot, Chitwan en Pokhara
Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura