Kia Ora Laura - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Laura Smid - WaarBenJij.nu Kia Ora Laura - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Kia Ora Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Februari 2019 | Nieuw Zeeland, Paihia

Kia Ora!

Dat zijn de woorden waarmee ik inmiddels kennis heb gemaakt in Nieuw Zeeland!
Na een zeer lange vlucht ben ik dan uiteindelijk op 12 februari veilig aangekomen! Maar een jetlag? Nee, daar heb ik geen last van gehad eigenlijk. Ik ben meteen na aankomst Auckland gaan verkennen met twee Dutchies.
Mijn eerste indruk van het land is zeer positief; de natuur is prachtig en de mensen zijn er vriendelijk en relaxed!
Ik heb inmiddels Auckland gezien en ben gister in Paihia aangekomen, daar heb ik heerlijk genoten van het zeer warme weer, de zon, het strand, een barbecue en een ijskoud biertje! Jullie al jaloers?

Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016