Het Zuidereiland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Laura Smid - WaarBenJij.nu Het Zuidereiland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Het Zuidereiland

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Kia Ora!

Mijn laatste reisverslag vanuit Nieuw Zeeland, ik zal binnen enkele uren naar Alice Springs vliegen en typ dit verslag vanuit de luchthaven in Christchurch.

Ik heb een prachtige tijd gehad in dit bijzondere land.
Het is tragisch dat dit land op 15 maart geteisterd is door een aanslag.. Het was erg bizar om op dat moment in Christchurch te zijn.. Mijn medeleven gaat dan ook uit naar alle betrokkenen van deze vreselijke massa- aanslag.

Terugkijkend heb ik een zeer mooie en fijne tijd gehad in dit mooie en diverse land;
Ik heb gezeild door het Nationaal Park in Abel Tasman, de heli- hike gedaan in Franz Josef over de gletsjers ( dat was ZO gaaf!) heerlijk pizza gegeten en bier gedronken aan het meer in Wanaka en daar uiteraad de beroemde boom in het water gefotografeerd.
Van een feestje op zijn tijd ben ik natuurlijk ook niet vies en in Queenstown heb ik diverse leuke stapavonden en een silent disco beleefd! Ik was bijna de winnaar van een gratis Skydive tijdens een karaoke contest, die ik helaas toch uiteindelijk niet heb gewonnen.
Mijn bezoek aan Stewart Island was ook erg leuk; heerlijk om in de natuur te zijn en daar vogels te spotten! In de avonduren heb ik zelfs een “ kiwi”; de bekendste vogel van Nieuw Zeeland gespot! Dat is erg bijzonder want de vogels leven maar in een aantal bepaalde gebieden! Ik vind mezelf maar een geluksvogel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 15090

Voorgaande reizen:

10 Februari 2019 - 22 Mei 2019

Mijn tweede grote reis:)

26 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: