Eilanden en Back to Bangkok - Reisverslag uit Ban Ko Phi Phi, Thailand van Laura Smid - WaarBenJij.nu Eilanden en Back to Bangkok - Reisverslag uit Ban Ko Phi Phi, Thailand van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Eilanden en Back to Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 December 2016 | Thailand, Ban Ko Phi Phi

Het zuiden van Thailand is werkelijk prachtig, maar helaas ben ik op dit moment weer in Bangkok aangekomen. Nog even weer een terugblik.
Tessa en ik zijn op 28 november aan het strandhoppen geweest, we zijn per boot naar Monkey Beach, Viking cave, pre-le lagoon, loh sa mah bay, maya bay, hin klang, bamboo island, mosquito island, shark point en loh moo dee beach geweest. Met name bamboo beach was werkelijk prachtig! Super helder water en witte stranden, echt een plaatje om te zien! We hebben op verschillende wateren gesnorkeld. Dit was voor mij de eerste ervaring met snorkelen, maar ik vond het wel erg leuk! Prachtige vissen en koralen gezien!
We hebben ook een bezoekje aan ''the beach'' gebracht van de film met Leonardi di Caprio. We hebben nog naar hem gezocht, maar hij was helaas niet meer op het eiland te bekennen...
In de avond hebben Tessa en ik opnieuw Alpa, een knettergekke Engelse dame ontmoet en met haar en nog drie andere Nederlanders zijn we naar de live bar geweest. Ik heb daar nog even Adele, met Someone like you ten gehore gebracht. Na afloop van de livebar hebben we gefeest aan het strand tot in de vroege uurtjes. Toen ik de volgende ochtend wakker werd voelde ik me niet zo heel goed en dus hebben Tessa en ik de hele ochtend en middag liggend op onze handdoek doorgebracht aan het strand. Tegen een uur of 15.30 uur zijn Tessa, Alpa en ik met de boot vertrokken naar Ao Nang ( Krabi).
Op Ao Nang hebben Tessa en ik nog een bezoek gebracht aan het Phra Nang strand. Hier hebben we de hele middag heerlijk vertoeft. In de avond hebben we lekker gegeten bij een Indies restaurant en hebben we onszelf getrakteerd op een heerlijk, maar prijzig toetje.
Op 1 december heb ik de nachtbus gepakt naar Bangkok, toen ook dus afscheid genomen van Tessa met wie ik toch veel heb samengereisd. Het blijft toch lastig afscheid nemen van mensen met wie je toch zo intensief mee bent opgetrokken.. Tja, dat is het leven van het backpacken.. De busreis ging er weer bijzonder aan toe, want de bijrijder bleek iets te diep in het glaasje gekeken te hebben en wist blijkbaar niet meer waar het toilet te vinden was in de bus en dus besloot hij, midden in de bus te gaan plassen. Ik en de andere passagiers ( met name mensen uit Croatie) waren nogal in shock. We hebben er wel om moeten lachen maar hebben vervolgens wel bijna 8 uur in een lucht gezeten die niet echt prettig is.. Ach, je raakt gewend aan dit soort gekke gebeurtenissen en helemaal in Thailand sta ik bijna niet meer gek te kijken dat dit soort dingen gebeuren.
Nu op 2 december ben ik dus in Bangkok aangekomen en ga ik zo nog maar eens even op jacht naar leuke souveniers en staat er voor morgen nog een dagje naar de Erewan watervallen op het programma!
Ik ga nog even heerlijk genieten van de laatste dagen van mijn reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Ko Phi Phi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2016

Eilanden en Back to Bangkok

27 November 2016

Eilanden

20 November 2016

Sukhothai, Khao Yai, Chiang Mai, Pai

05 November 2016

Bye Nepal and Hello Thailand

30 Oktober 2016

Narangkot, Chitwan en Pokhara
Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 1144
Totaal aantal bezoekers 14985

Voorgaande reizen:

10 Februari 2019 - 22 Mei 2019

Mijn tweede grote reis:)

26 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: