Delhi - Reisverslag uit Karol Bāgh, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu Delhi - Reisverslag uit Karol Bāgh, India van Laura Smid - WaarBenJij.nu

Delhi

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 September 2016 | India, Karol Bāgh

Ok. India. Na een gezellige vlucht met Nederlandse zakenlui kwam ik om 01.45 uur, lokale tijd aan in Delhi. Ik merkte meteen nadat ik uit het vliegtuig was gestapt dat ik in een heel andere wereld terecht gekomen ben. Sommige Indiërs probeerden wat aandacht te krijgen door naar me te fluiten en andere geluiden te maken. Doorlopen en niet omkijken leek me een wijs besluit;-) Ik had via internet een e- visum voor India aangevraagd en daarom moest ik me op de luchthaven in Delhi nog melden om mijn papieren verder in orde te maken zodat ik het land echt naar binnen mag..:-) Naast het papierwerk werd er ook een scan gemaakt van beide handen en beide duimen. Deze scan is gelukkig uiteindelijk goedgekeurd maar dit ging zeker niet gemakkelijk(dit lag NIET aan mij). Daarna moest ik op zoek naar mijn backpack die natuurlijk weer als laatste arriveerde. Gelukkig stond daarna mijn taxi al klaar en twee aardige mannen hebben me naar het hotel gebracht. Eenmaal aangekomen bij het hotel stond er een welkomsdrankje klaar en toen het drankje op was ben ik lekker naar bed gegaan(04.00, lokale tijd). Om 09.00 uur ging de wekker en maakte ik me klaar voor onze trip door het vieze, tevens kleurrijke en vreselijk chaotische Delhi. Het verkeer kent hier geen regels en auto's, tuktuks, brommers, motors, koeien, geiten, honden en olifanten racen hier door de stad. Alhoewel, laatstgenoemde ging niet zo hard..;-) We hebben vandaag diverse mooie gebouwen en tempels bezocht o.a. Het Rode fort, Jama Masjid moskee en Sikh tempel, erg mooi! Na deze Tour hebben we lekker gegeten. Morgen gaan we naar Shekhawati, maar nu eerst lekker slapen!

  • 08 September 2016 - 14:03

    Renate:

    Hallo!

    Herkenbaar beeld! Heel veel plezier!

    Liefs Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karol Bāgh

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2016

Eilanden en Back to Bangkok

27 November 2016

Eilanden

20 November 2016

Sukhothai, Khao Yai, Chiang Mai, Pai

05 November 2016

Bye Nepal and Hello Thailand

30 Oktober 2016

Narangkot, Chitwan en Pokhara
Laura

Hoi lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, collega's en alle andere mensen:) Over een dikke drie maanden stap ik in het vliegtuig om naar India, Nepal en Thailand te gaan! Ik heb super veel zin in dit grote avontuur! Ondanks dat ik het erg spannend vindt heb ik er ook onwijs veel zin in!:) Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn reisavonturen! Met veel liefs, Laura

Actief sinds 26 Juni 2016
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 14980

Voorgaande reizen:

10 Februari 2019 - 22 Mei 2019

Mijn tweede grote reis:)

26 Juni 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: